Thursday, December 23, 2010

Anwar masih tidak mengaku

Anwar mendawa ahli PKR yang keluar parti itu adalah mereka yang berkepentingan diri kerana projek yang melibatkan jutaan ringgit,.

Anwar masih tidak mengaku tentang kelemahannya, katakan lah yang pemimpin keluar itu betul, tapi bagaimana pula yang ahli-ahli di peringkat ranting yang dah keluar beribu-ribu orang ini juga berkaitan dengan projek. Tapi bagi mereka yang sudah buta mata buta hati menerima apa saja yang diperkatakan oleh Anwar.

Kepincangan perti PKR kerana parti itu bukan bermatalamat untuk membela rakyat tetapi untuk membela Anwar, terutama untuk ke Putrajaya dan untuk menghapuskan segala tuduhan liwatnya dan perangai buruknya.

Marilah kita sama-sama berfikir dengan ilmu bukan dengan perasaan ikut rasa, ikut hati, apa yang berlaku sudah jelas, DAP sangat bergantung dengar Anwar kerana mereka ada agenda tersembunyi, Hadi Nampak tapi kuasanya tak ada kerana kuasa PAS di tangan Nik Aziz apa kata Nik Aziz Pas terpaksa ikut.

Nik Aziz terhutang budi dengan Anwar kerana Anwar membantu kewangan dalam pilihan Raya lalu, sedangkan Nik Aziz tau keburukan Anwar, dah termakan budi maka tergadai maruahnya.

Orang Melayu mesti bersatu dalam apa jua bagi menentukan masa depan Agama bang dan negara.

No comments:

Post a Comment